Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013

Nowości kosmetyczne

Zacznijmy od allegro i zamówienia dotyczącego kosmetyków Ziai. Głównym powodem zakupu były oliwki do masażu, które uwielbiam. Także przeszukałam allegro i znalazłam najtańszą ofertę,a skoro już kliknęłam oliwkę do masażu antycellulitową, nie ze względu na obietnice producenta, a dlatego, że po prostu ją lubię, gdyż już kiedyś miałam, to spojrzałam co tam ciekawego sprzedawca ma. I wyszło na to, iż do koszyka trafiła również druga oliwka, tym razem ujędrniająca, aby nawilżania nie było za mało to wrzuciłam również mleczko do ciała do skóry bardzo suchej, podrażnionej.


Skusiłam się też na najzwyklejszą wazelinę oraz na maskę do rąk i paznokci odżywczo-wybielającą. Dodatkowo zakupiłam kapsułki Dermogal A+E, gdyż przeczytałam wiele pozytywnych recenzji na ich temat i chciałam je sprawdzić.


Kolejnymi już nie zakupami, a prezentami są lakiery do paznokci. Pierwszy to essence colour&go o numerze 33. Następny to również essence ale nude glam o numerze 37. Ostatni to Sally Hansen Ivy League 260.




Dostałam także zestaw trzech baz pod cienie z firmy E.L.F. 


Na ebay.com zakupiłam Skin79 Super+ Vip Gold Collection BB Cream SPF25 40g.



Jak i paletkę pięciu korektorów w kremie. 



 Będąc w Biedronce skusiłam się na balsam i peeling do stóp z Be Beauty, a także na dwie pomadki ochronne i odżywkę do rzęs z Bell. Dodatkowo, aby umilić sobie kąpiel zakupiłam, regenerującą-morską i relaksującą z ekstraktem z lawendy, sól do kąpieli.






Będąc w Rossmanie do koszyka wrzuciłam lakier Maybelline Colo Rama o numerze 91 oraz Lady Speed Stick, Antyperspirant w  żelu, Fresh Fusion. 






W koszyku również znalazły się kosmetyki Ziai pt. masło kakaowe czyli kremowe mydło pod prysznic oraz mydło pod prysznic Blubel z  jagodą i porzeczką.



Aby ratować paznokcie zakupiłam odżywkę 8w1 z Eveline, która mi nie szkodzi, a także odżywkę SOS dla kruchych i łamliwych paznokci.



Najlepszy zmywacz do paznokci z Isany również trafił do koszyka.



Skusiłam się na moją drugą w życiu kolorową pomadkę, padło na nawilżającą pomadkę do ust `Eliksir` z Wibo o numerze 2.


Kolejny kosmetyk z Ziai to krem na dzień i na noc do skóry suchej, zmęczonej, bio olejek z awokado.



Puder z Synergen o numerze 01 również trafił do koszyka. 



Przypadkiem w lokalnym sklepiku zauważyłam puder do twarzy w naturalnym kamieniu. Jest jaśniejszy od 03 z Synergen i kosztował tylko 6zł. Cóż sprawdzę jak działa.




W Hebe zakupiłam kremową maskę do włosów suchych i zniszczonych.




A w Super - Pharm zakupiłam Biovax, intensywnie regenerującą maseczkę, odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne.



Wyszło dużo, ale do zakupy z okresu miesiąca. Zabieram się za testowanie.

6 komentarzy:

  1. do zobaczenia, już się doczekac nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuję za udział w moim rozdaniu. Miło mi poznać nowy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Zapraszam na rozdaniue u mnie-masz +1 głos za wzięcie udziału w ostatnim konkursie u mnie:) link : http://arienailandia.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetykow-balea-u-arienai.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Używasz może już tego antyperspirantu w żelu? Ciekawi mnie taka opcja ochrony,bo w żelu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go od około 1,5 roku i u mnie się sprawdza. Siostra też używała, ale jej nie przypasował i aktualnie stosuje bloker z Ziai i sobie chwali. Także możesz spróbować:)

      Usuń
  5. bardzo lubię lakiery z Essence oraz puder Synergen ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.